دلنوشت های بابابزرگ

خرید بک لینک
هرچي به مردها نزديك تر شدم مطمئن تر شدم كه عجب موجودات عجيبي هستن!عجيبه وقتي بايد ناراحت بشن و گريه كنن دركمال ناباوري از خونه بيرون ميرن قدم ميزنن يا نهايتا سيگاري دود ميكنن!چطور بدون لاك و دنياي صورتي ميتونن خوشحال باشن؟! جالبه حتي عاشقي هم بلد نيستن! بجاي اينكه دلبري كنن لباس هاي رنگ رنگي بپوشن موهاشونو ببافن لاك بزنن و... بيشتر كارميكنن سخت تر ميشن انگار بدنبال هدفي هستن!اما خوب اينو مطمعنم درسته ظاهر زشت و زمخت دارن؛گنده ان؛ كثيفن؛ عجيب قريبن؛ يجوري ان...اما دوتا بال خوشكل دارن! كافيه تمام زنانگي و لطافتت رو هديه كني تا ببيني اين موجودات عجيب چطور هر ناممكني رو ممكن ميكنن!گول زشتي هاشون رو نخورين دوتا بالشون رو بگيرين سوار بر اون ها به سمت خوشبختي پرواز كنين بدرد ديگه اي نميدونم ميخورن يا نه!! اااا قرار بود متن اموزنده و احساسي باشه كه... خخخخ ببخشيد پيش مياد برگرفته از صفحه ی همکار خوبم خانوم یاراحمدی. دل نوشته ای ایشون بود ولی اینقدر که زیبا بود منم دوست داشتم به نام خودشون کپیش کنم دلنوشت های بابابزرگ...

ما را در سایت دلنوشت های بابابزرگ دنبال می‌کنید

برچسب: مرد ها را قول است,مرد ها ره قول است,مرد های خوش تیپ,مرد ها,مردها فرشته نیستند,مرد ها چه میخواهند؟,مردها چگونه تحریک میشوند,مرد های چاق,مرد های,مردهای زن نما, نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت: 2:46

واسه بار چندم ایمان آوردم كه هر اتفاقی كه میوفته حكمت خدا بوده. حتی وقتی اشتباهی توی یه گروه چت الكی و چرت عضو میشی.

#بابابزرگ

دلنوشت های بابابزرگ...

ما را در سایت دلنوشت های بابابزرگ دنبال می‌کنید

برچسب: حكمت وهبي,حكمتيار,حكمت,حكمت الشهابي,حكمت فهمي,حكمت عدلت امنت فنمت,حكمة اليوم,حكمت شادان,حكمت مهيار,حكمت فعدلت فأمنت فنمت, نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت: 2:46

کی دل منو آروم کنه؟؟

الان بی تابم. فقط با یه چیز دلم آروم میشه

دلنوشت های بابابزرگ...

ما را در سایت دلنوشت های بابابزرگ دنبال می‌کنید

برچسب: آروم دلم,دلم آروم شده بنی فاطمه,دلم آروم شده خیالم راحته,دلم آروم شده,دلم آروم نمیگیره,دلم آروم بگیر,دلم آروم نداره,دلم آروم نمیشه,دلم اروم نمیشه بهزاد پکس,آرام باش دلم, نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: جمعه 14 آبان 1395 ساعت: 21:44

همیشه شنیدیم که گفتن
هردم از این باغ بری میرسد، تازه تر از تازه تری می رسد

همیشه این ضرب المثل تو ذهن من یه برداشت های منفی داشت.
مثه کسی که کار بدی کرده بعدش خبر کار بدترش میرسه.

ولی امشب به معنی مثبتی رسیدم

دیشب یه سری داستان واقعی شنیدم که قلبمو تکون داد
امشب یه داستانایی شنیدم که اصن لرزه انداخت بهم

هههههههههععععععععییییییی

هر دم از این باغ بری میرسد
تازه تر از تازه تری می رسد

دلنوشت های بابابزرگ...

ما را در سایت دلنوشت های بابابزرگ دنبال می‌کنید

برچسب: داستان,داستان کوتاه,داستان عاشقانه,داستان های کوتاه,داستان فیلم فروشنده,داستان خیانت,داستان های عاشقانه,داستان به انگلیسی,داستان سریال ماه پیکر,داستان بد, نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: جمعه 14 آبان 1395 ساعت: 21:44

یکی از حسای بد تو زندگی اینه که علیرغم میل باطنیت عمل کنی
دلت یه چیزی باشه و زبونت بر خلافش باشه

بدترش اینه که اگر حرف دلتو بگی طرف خوشحال میشه. ولی حرف زبونت رو میگی و ناراحتش میکنی

کاش میشد اینطوری نباشه.

دلنوشت های بابابزرگ...

ما را در سایت دلنوشت های بابابزرگ دنبال می‌کنید

برچسب: حرف دل,حرف دل من,حرف دل عاشق به معشوق,حرف دلتنگی,حرف دلم,حرف دلم سامان جلیلی,حرف دل با خدا,حرف دل عاشق,حرف دل شکسته,حرف دل کوتاه, نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: جمعه 14 آبان 1395 ساعت: 21:43

وقتی حجم زیادی از احساسات سرکوب میشن، یک آدم میمیره در صورتی که هنوز دم و باز دم داره

دلنوشت های بابابزرگ...

ما را در سایت دلنوشت های بابابزرگ دنبال می‌کنید

برچسب: احساسات,احساسات واقعي يك زن,احساساتی به انگلیسی,احساسات همجنسگرایان,احساسات به انگلیسی,احساسات دخترانه,احساس عاشقانه,احساسات مردان,احساسات زنانه,احساسات زن, نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: جمعه 14 آبان 1395 ساعت: 21:43

دل است دیگر. گاهی میگیرد. گاهی هوایی می شود. هوایی یک نفر که نیست.

#بابابزرگ

دلنوشت های بابابزرگ...

ما را در سایت دلنوشت های بابابزرگ دنبال می‌کنید

برچسب: دلیت اکانت تلگرام,دلار,دليل الموظفين,دلم گرفته,دلتنگی,دل,دلکش,دلتابان,دلة قهوة,دلنوشته, نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: جمعه 14 آبان 1395 ساعت: 21:43

آرزو میکنم دل هیچکدومتون هواییه جایی نباشه
آرزو میکنم همیشه همونجایی باشین که دلتون میخواد
#بابابزرگ

دلنوشت های بابابزرگ...

ما را در سایت دلنوشت های بابابزرگ دنبال می‌کنید

برچسب: آرزو,آرزوهای بزرگ,آرزوی عروسک پارچه ای,آرزو چت,آرزو افشار,آرزو معتمدی,آرزوهای بر باد رفته,آرزو غفاری,آرزوی سلامتی,آرزوی مرگ, نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: جمعه 14 آبان 1395 ساعت: 21:43

من بدم
خیلی بد

خدا خوووبه. خیلی خوب.

و من سر افکنده و ناراحتم از این موضوع

دلنوشت های بابابزرگ...

ما را در سایت دلنوشت های بابابزرگ دنبال می‌کنید

برچسب: سر افکنده,معنی سر افکنده, نویسنده: بازدید: 29 تاريخ: پنجشنبه 6 آبان 1395 ساعت: 12:42

بقیه رو نمیدونم. ولی من همیشه چوب كارایی رو خوردم كه انجام ندادم.

دلنوشت های بابابزرگ...

ما را در سایت دلنوشت های بابابزرگ دنبال می‌کنید

برچسب: چوب,چوبکده,چوبین,چوب و فلک,چوب لباسی,چوب پنبه,چوب بازی,چوبک,چوب راش,چوب سیگار, نویسنده: بازدید: 31 تاريخ: پنجشنبه 6 آبان 1395 ساعت: 12:42

صفحه بندی